Αλλαγές & Επιστροφές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας σας αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 5 ημέρες από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας. Για να προχωρήσει στην διαδικασία της αλλαγής θα παρακαλούσαμε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας στο τηλ. 2114217223 ή email: sales@celicia.gr

Επιστροφές Προϊόντων

  • Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, μαζί με την απόδειξη.
  • *Χωρίς την απόδειξη δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές*
  • Αφού ελεγχθεί το προϊόν από την εταιρεία μας θα ενημερωθείτε με τηλεφωνική επικοινωνία για την αποδοχή ή μη του προϊόντος.
  • Μπορεί να γίνει αλλαγή με οποιοδήποτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αγορά του προϊόντος.
  • Η αλλαγή των προϊόντων έχει έξοδα 5 € που επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Το δέμα αποστέλλεται πίσω σε εμάς με την εταιρεία ΕΛΤΑ courier με την οποία συνεργαζόμαστε με χρέωση παραλήπτη.
  • Τα έξοδα αποστολής του δέματος με το νέο προϊόν είναι δωρεάν.
  • Επιστροφές σε σκουλαρίκια και κεριά ΔΕΝ γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής.
  • Σε παραγγελίες εξατομικευμένων προϊόντων δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές.

Επιστροφές Χρημάτων

Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός πέντε ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας.

  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, μαζί με την απόδειξη.
  • *Χωρίς την απόδειξη δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές*
  • Αφού ελεγχθεί το προϊόν από την εταιρεία μας θα ενημερωθείτε με τηλεφωνική επικοινωνία για την αποδοχή ή μη του προϊόντος.
  • Για να προχωρήσουμε στην διαδικασία της επιστροφής, θα παρακαλούσαμε να έρθετε πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας.
  • Η επιστροφή χρημάτων έχει έξοδα 5 € (Αφορά τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής)
  • Παρακαλούμε το δέμα να σταλεί πίσω σε εμάς με την εταιρεία ELTA courier, με την οποία συνεργαζόμαστε, και με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να στείλετε το δέμα με διαφορετική εταιρεία, αναλαμβάνετε εξολοκλήρου τα έξοδα αποστολής, διαφορετικά δεν θα παραλάβουμε το δέμα σας και θα επιστραφεί σε σας.
  • Το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί εντός εφτά εργάσιμων ημερών, αφού παραλάβουμε το δέμα της επιστροφής, στον τραπεζικο λογαριασμό.
  • Θα χρειαστεί να μας δώσετε το IBAN, το όνομα δικαιούχου και το όνομα της τράπεζας του λογαριασμόυ που θα θέλατε να κάνουμε την επιστροφή των χρημάτων.
  • Από το ποσό της κατάθεσης θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής.
Κύπρος  **Δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές και οι επιστροφές.**

————————————————————–

In case the customer wishes to return a part or the whole purchase, the request for a refund can take place within 5 days since the day received it. To proceed this process please contact us on the phone 2114217223 or sent an email: sales@celicia.gr.

Return Policy

  • The product must be returned in the same condition as it was received, must be unused, along with all its enclosed documents and the product must necessarily be accompanied by the original purchase receipt. *Products without receipt will not be accepted*.
  • After the product is checked by our company, you will be informed by phone about the acceptance or not of the product.
  • Exchange can be with same or bigger value products.
  • In case the customer wishes to return the product for personal reasons, without any replacement taking place, she/he will be charged the 5€ return costs.
  • The package return to us via ELTA Courier our associate with customer charge.
  • Shipping cost for the new package is free.
  • Earrings and candles will not be accepted as a return or exchange for sanitary reasons.
  • Customized products will not be accepted as a return or change.

Money Return

In case you wish money refund, the request should take place within five days from the date noted on the purchase receipt.

  • Returns are accepted if the product is not worn and is in its original condition, along with the receipt. * Changes are not accepted without proof *
  • After the product is checked by our company, you will be informed by phone about the acceptance or not of the product.
  • Returns will not be accepted without prior communication with the company.
  • Money refund has an extra 5€ cost (It concerns the return shipping cost).
  • Kindly send back to us the parcel with the company ELTA courier, with which we work, and at the recipient’s expense. In case you wish to send the parcel with a different company, you bear the entire shipping costs, otherwise we will not receive your parcel and it will be returned to you.
  • The amount of the return will be deposited within seven working days, after we receive the return package, in the bank account.
  • You will need to provide us with the IBAN , beneficiary name and bank you would like us to refund.
  • Shipping costs, will be deducted from the deposit amount.

CYPRUS

** Changes and returns are not accepted.**